Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Byliśmy w stolicy

proj małop.

Warszawa widziana oczami seniora – to tytuł wyjazdu edukacyjnego do Warszawy w ramach projektu „Poszerzamy horyzonty” współfinansowanego ze środków województwa małopolskiego.                                      W dniach 27-28.08.2015 r.  w grupie 50 –ciu słuchaczy naszego Stowarzyszenia odwiedziliśmy Warszawę. Dla niektórych z nas było to pierwsze spotkanie ze stolicą.grupowe

Zwiedziliśmy: Muzeum Powstania Warszawskiego, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Zamek Królewski, Kościół Świętego Krzyża. Mieliśmy okazję sprawdzić jak podróżuje się warszawskim metrem. Wspaniała pogoda pozwoliła na spacery po Parku Łazienkowskim, Ogrodach Wilanowskich i po Starym Mieście skąd podziwialiśmy stadion Narodowy i Most Świętokrzyski. Wszyscy wyposażeni byli w słuchawki i każdy mógł słuchać barwnych opowieści przewodniczki o historii zwiedzanych miejsc.

Oglądaliśmy Warszawę z platformy widokowej na trzydziestym piętrze Pałacu Kultury oraz odwiedziliśmy groby znanych Polaków pochowanych na Wojskowym Cmentarzu Powązkowskim.

Wieczorem w pierwszym dniu wycieczki poznaliśmy sympatyczne słuchaczki Warszawskiego Uniwersytetu Trzeciego Wieku im. Fryderyka Chopina i wraz z nimi podziwialiśmy Warszawę nocą, wymieniając spostrzeżenia i poglądy.

Te dwa dni były dla nas bardzo intensywne i męczące, pomimo tego wszyscy zgodnie wyrażali zadowolenie, że mogli tak wiele zobaczyć i poznać.

powst1 powst2 powst3 metro zamek zamek2 zamek3 rynek rynek2 wilanów pał kult muz żyd   muz zyd 2 kolumna łazienki

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Cookies

Nasza strona używa cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie cookies (zapisanie ich w urządzeniu służącym Ci do przeglądania internetu, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki i polityka strony dotyczacą cookies - kliknij - zobacz:

Rok 2012 – naszym rokiem!